Sims 3

Jag hade en trevlig dag idag med. Drog ju ner och åt kina mat runt 12 och efter det så tog vi en promenad hem till Niclas. Det var ju himla fint väder där mitt på dagen med så vi satt på Niclas balkong ett bra tag och snackade massor, innan vi tog oss in för att spela kort. Och det är väl ungefär det vi har gjort hela dagen, spelat kort. Simon körde mig hem vid halv 6 iallafall och sen dess har jag bara slöat. Nu har jag precis rensat min fb lite och håller på att laddar ner sims 3 igen. Jag måste ju prova igen såklart. Hoppas det funkar nu för jag vill verkligen spela lite. Nu tänkte jag dock läsa lite bloggar och sedan fixa med sims! Haha så godnatt eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0