Söndag?

Gud vad trött jag är. Hade jätte trevligt igår iallafall. Åt påskmiddag med familjen och sen drog jag ner till Niclas iallafall. Träffade Jeanette där ett tag, Viktor var där med. Sen kom Sazza dit och hade med sig April, Sofie och nån mer. Lars var där med. Dom spelade iallafall ölspel och jag vägrade vara med som vanligt. Efter det blev det en tur till trädgården där jag träffade Martin! Har inte sett snubben på år så blev glad som fan. Drog med honom upp till G iallafall där dom hade liveband så det var typ bara gamlingar. Träffade Alex där med. Var där till stängning iallafall och sen drog vi upp till Niclas igen för efterfest. Dansade och sjöng typ. Jag var iallafall hemma någon gång runt 4-5 tror jag. Har ingen aning alls. Idag vet jag inte vad som händer, Ewe messade och kollade om jag ville gå och sola idag men vi får väl se. Jag känner mig fattig och bakis! För den delen har jag bränt min tunga ännu mer, så nu är typ dom där små smaklökarna eller vafan det är vita typ. Vissa av dom alltså. Buhu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0