Tidsfördriv

En stressad Alex är det idag. Har miljoner med grejer att göra inför imorgon. Inga viktiga saker egentligen men sånt som är skönt att ha klart.. Så nu ska jag vänta tills naglarna har torkat helt och sen ska jag baka tårtbotten och göra dumlefluff. Har nämligen lovat muppen en hulken tårta imorgon, och hur fan ska jag lyckas med det? Haha jag får väl göra mitt bästa helt enkelt. Måste även plocka ögonbrynen och duscha osv.. Men det är ju sånt som man kan göra imorgon med.. Har iallafall städat upp här inne och bäddat rent, så det blir att tända massa ljus och se någon film med Edgar lite senare :) Eller mycket senare.. Haha! Äsch det blir nog bra, det är ju egentligen bara jag som sätter krav på mig själv. Plutten är ju fullt nöjd ändå xD Jaja jag borde väl sätta fart..


Typ så kommer den väl se ut. Haha nejdå, ska anstränga mig mer än så xD Kan försöka få en bild på den sen och lägga upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0