TöntAlex

Jag måste bara påpeka att jag är allmänt över töntig. Åt iallafall middag och det var asgott, åt tills jag spydde typ. Städade lite till och sen så bäddade jag ner mig. Så nu har jag legat i sängen i massa timmar och fjantat. Har typ 100 ljus tända i rummet men fryser ändå, tror jag håller på att bli sjuk :( Ska väl lägga mig och glo film tills jag somnar nu, är as trött. Dock skulle muppas ringa mig, har han glömt bort mig? :( Ska väl inte klaga, med tanke på hur mycket han hör av sig varje dag.. Haha! Aja imorgon blir det mera städa och rensa ur. Jag och mamma snackade om att rensa ur förrådet med.

Haha okej, verkligen as fjantig. Plutten ringde precis och sa godnatt och jag bah smälte av lycka. Vad fan är det här för fjantande? Har nog aldrig blivit så bekräftad av honom som jag blir nu. Eller jo kanske precis i början och innan vi blev tillsammans. Då var vi ju så äckligt gulliga med varandra så jag förstår inte hur folk stod ut med oss. Och det räcker verkligen med ett enda litet gulligt ord ur hans mun och jag smälter. Brukar inte vara så jävligt men nu är det fan det. Nu har jag suttit med världens leende på läpparna i typ en kvart för att han gillade en grej på fb. Snacka om tönt varning på mig.

Aja nu håller jag på att kissa på mig så nu blir det feting godnatt!

Update: Det är inte alls kallt i mitt rum. Gick på toan i bara trosor och linne och höll på att frysa min stora rumpa av mig. Himla skönt var det att öppna dörren till mitt rum och tas emot av en värme våg dock. Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Lellan

Hahahaha :D

2010-04-14 @ 05:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0