Trååååångt!

Ja, jag tog mig en liten tur ner till systemet med Niclas och handlade inför valborg. Köpte något ungerskt vin och lite cider så det blir säkert asbra. Nu håller jag på och städar ur garderoben och efter det blir det att städa rummet och sen en ansiktsmask och plocka ögonbrynen. Jag hittade för den delen en alldeles för liten klänning i garderoben som jag nu har klämt mig i. Ibland önskar jag att jag hade mindre bröst, inte ofta men ibland.

Btw, jag hatar dig. Verkligen avskyr. Du irriterar mig hela jävla tiden. Och gissa vad? Plutten är på min sida så nu skämmer du ju bara ut dig. Tönt. Tror du inte att vi pratar med varandra eller?

Jaja, rensa garderoben var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0