Du är fan slut i huvudet

Okej, jag var ute igår igen. Satt nere hos Niklas ett tag och drack. Sen planerade vi att baka bullar och så, jag och killarna. Haha! xD Hade trevligt iallafall. Blev utgång sen och efter det tog jag, Micke, Viktor och Jeanette hem till Jeanette. Friterade räkor gjorde vi och jag och Jeanette snackade allvar. Haha! Jag och Viktor bäddade iaf ner henne nån gång vid 6 och sen gick vi hemåt. Vi kom dock bara till sjukhuset, sen tog vi bussen. Var hemma nån gång vid halv 8 iallafall. Idag får vi väl se vad som händer, om killarna är på ett bullbak eller inte. HAHA! Ska bli kul att se isf.. Annars händer det inte så mycket, ska iallafall ut imorgon. Blir SKITKUL! Hoppas att Monica följer med då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0