Valborg?

Jag har varit på jävligt dåligt humör i några dagar så jag har skiti i att skriva här.

Igår blev det iallafall en tur upp till Willys och det med mamma, Tommy, Charlotte och Sebbebubb. Efter det tog jag en tur med Niclas på stan och sedan hem till honom. Fick goda nyheter och sedan begav jag mig hem för middag. Hade planer på att gå tillbaka ner till Niclas och dricka lite cider för att fira men jag var så himla trött så det blev inte av.

Idag har jag varit nere på stan med mamma, jag hade lite att fixa på banken och sen är det valborg på fredag och jag hittar inte ett skit att ha på mig. Dum som jag är letar jag då efter kläder i norrtälje. Jag köpte typ två hårspännen och sen gick vi hem. Jag har alltså fortfarande inget att ha på mig, så det blir av att rensa garderoben idag. Man hittar ju ingenting där inne just nu. Jag måste träna med. Nu börjar jag nämligen gå upp i vikt igen, kan det ha med att jag ligger i sängen och äter hela tiden att göra? Antagligen. Så nu ska Kim få plåga mig lite till. Ska bara sitta lite på facebook först.. (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0