What if I´m the one for you, and you´re the one for me?

Hum ja, sims fixandet gick ju åt helvete som vanligt. Håller fortfarande på och försöker fixa det, envis som jag är. Idag har iallafall Sara varit här och druckit kaffe under dagen och sen har jag varit och handlat. Har planer på att göra någon ungersk liknande maträtt idag :) Juste, jag har sett det senaste avsnittet av desperate housewives med. Totalt oväntat vem mördaren var kan jag ju säga. Får väl se vad som händer idag, det är väl massa bra på tvn ikväll har jag för mig. Skulle behöva städa upp lite med, ligger kläder överallt. Har dock tvättstugan imorgon så då får man ju ändå undan allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0