You´re all i see

Godmorgon.

 Idag hände en himla konstig sak, jag vaknade bakis redan klockan 9. Somnade dock om och vaknade nu och det verkar vara nästan borta. Har jag blivit normal? Brukar ju bli bakis runt 3 tiden annars, så vad fan är det här?

Hade iallafall jätte trevligt igår. Gick först ner till Jocke och hämtade upp honom och Annika innan det bar av ner till Niclas. Från början var det bara Niclas och Ted där så vi började spela kort, dock tröttnade folket på det rätt fort och skulle spela ölspelet istället. Då sätte jag mig såklart och tittade på, för jag spelar fan inte ölspelet. Är himla bra på att supa ner mig själv ändå ju. Sazza kom iallafall dit lite senare, och sen kom Jeanette och hennes pappa med. En himla trevlig kväll var det iallafall :) Nu har vi planerat valborg med och jag och Jeanette har börjat planera midsommar också. Blir säkert skit trevligt. Valborg blir iallafall hemma hos Niclas med Cissi, Sazza, Jeanette, Viktor osv.

Nu funderar jag på att ta mig upp och äta något, är hur hungrig som helst. Efter det blir det jääääävligt lugnt hela dagen. Är hur trött som helst. Blir väl att se någon film, om jag orkar fokusera på en.. Annars sims, men det känns också för komplicerat för mig idag. Kanske tar en sväng ner till Niclas och spelar kort. Men nu, mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0