I love you more than you may ever know.

Ja, det blev liksom inget mer bloggande igår. Jag gick till flygis vid 12 för att handla lite till Kajsa-Stina, och sen gick jag till Tommy. Spelade lite med Sebbe och Charlotte och sen gjorde jag tårta. Vid 3 kom resten av släkten och så blev det fika och sånt. Sen drog jag hem vid 4 och skulle försöka borra upp min jävla spegel. Vilket gick åt helvete.. Det är tydligen något järnrör precis där jag vill borra. Så att jag sket i den, tar det någon annan gång. Sen kom ju Charlie med Kajsa vid 7 så sen dess har jag bara tagit hand om henne och gullat och sånt. Himla krävande är hon men det passar mig finfint! :) För tillfället ligger hon och sover i mitt knä. Idag händer det väl inte så mycket, Charlie kommer väl hit typ.

Kajsa-Stina;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0