Ojdå..

Jag har visst glömt uppdatera på ett tag.. Men jag har varit fullt upptagen med att renovera mitt rum. För i övrigt har jag inte gjort så mycket. Varit med Charlie bara typ. Nu är rummet iallafall nästan klart, det är bara lite smågrejer kvar. Jag och Charlie var nämligen på ikea igår, så nu har man nya möbler och grejer. Så var jag envis som jag vet inte vad igår och gav mig fan på att jag skulle sova i min egen säng. Jag har ju sovit i mammas rum ett bra tag. Så att jag skruvade ihop sängen, byrån, garderoben och tv-bordet och nu ligger jag här, i världens skönaste säng. Idag fyller iallafall Sebastian år, så jag ska dit och göra en tårta till honom och sen kommer väl släkten och firar. Efter det blir det hem och äta middag och sen kommer Charlie och hämtar mig så ska vi hämta Kajsa-Stina. Gud vad jag har längtat! Blev ju extra mycket när jag var hos Julia här om dagen, hon har nämligen fått 10 små valpar! Bilder kommer lite senare när jag har packat upp alla lådor och hittat datorsladden till mobilen. Nu ska jag iallafall gå upp och äta frukost, så jag försöker väl uppdatera ikväll. Det beror ju helt på Kajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0