Saknar min man

Haha, gud så dålig jag är på att uppdatera här. Men jag har liksom inte riktigt tid. Ingelas fest var iallafall trevlig, bilder kommer. Jag och baby åkte tillbaka hit i söndags och sen dess har det inte hänt så mycket. Vi har ätit ute några gånger. Jag var sjuk i torsdags så vi åkte in till sthlm en sväng. Igår så åkte vi in till solna centrum och åt på wok house och sen hem och såg en film. Nu idag har jag jobbat i blåa gruppen för första gången, vilket betyder nya gamlingar, adresser och nr att komma ihåg. Det gick rätt bra iallafall. Nu sitter jag hemma och saknar min kära man typ. Idioten är på konsert i regnet. Stackarn. Imorgon blir det mera jobb. På måndag också, då jobbar jag i röda gruppen. På tisdag ska jag väl vara ledig iallafall och då tror jag att jag ska åka och hälsa på pappa. För i övrigt så ska jag väl bara jobba. Åker antagligen hem nästa helg, men vi får väl se. Juste, jag ska antagligen åka till ungern med pappa och kanske Diana. Riktigt kul faktiskt! :) Men nu ska jag återgå till min kära bok. Jag håller nämligen på och läser gömda serien igen och det är svårt att slita sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0