Att vänta är inte riktigt min grej.

Är jag osynlig? Börjar tro det.. Eller skit dålig kanske? Verkar ju så iallafall.. Lite jävla uppmärksamhet skulle fan inte skada, men VISST! Jag ska fucking vänta, även fast det inte är en av mina starka sidor.. Men seriöst, är jag så jävla ointressant?! Jag är alltså skitsur, och har haft en AS DÅLIG jävla helg och jag hoppas verkligen att nästa helg blir bättre.. Orkar inte med sån här jävla skit.

Jaja, Charlotte och Tommy var här innan och åt frukost med mig, trevligt det :) Och annars har det hänt absolut ingenting på hela jävla helgen. Lellan kommer snart hem iallafall :) Och jag måste plugga.. Jaja jag ska återgå till mitt jävla väntande nu!


Edgar ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0