Flyttat in

Sådär, nu har man flyttat också.. Vaknade klockan nio imorse bredvid en trött älskling, började väl packa runt 11.. Så sen packade jag hela dagen ungefär. Åkte mot sthlm vid halv tre, var fett jobbigt att säga hejdå till Fred.. Kom hit runt halv fyra och packade upp, spelade lite tvspel med Hugo och sen åt vi middag. Sushi -.- Är helt slut nu, och saknar Fred så otroligt mycket.. Fjantigt egentligen för jag har ju bara varit borta några timmar, men det är väl hela grejen att jag vet att vi inte kommer träffas på några dagar och sen är jag ju inte hemma i mitt rum heller.. Eller ah, hemma är jag ju.. Men inte hemma hos mamma.. Haha.. Aja är skit trött och fryser som fan, fast jag har 23 grader här inne.. Ska väl försöka ta mig ork att träna, annars ska jag bara ta en dusch och sen glo lite på tv innan det är sov dags.. Måste vara uppe och klar tills halv sju imorgon.. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lellan såklart :D

Jag vet en som kommer vara extremt trött imorgonbitti!!! Höhö, nämner inga namn........ ;)

2010-02-28 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0