Gud vad jag älskar dig mongo <3

Gud vad trött jag är.. Bussen tar ju mycket längre tid än vanligt på vintern och till råga på allt gick jag vilse vid tekniska högskolan så jag fick ringa Fred med gråten i halsen och sen fick han och Anders guida mig rätt.. Haha pinsamt... Arbetsintervjun gick bra iallafall och dom skulle höra av sig i helgen.. Mötte mamma vid flygis sen och handlade hem godis och så, sen gick jag hem och så kom gulleplutten hit.. Dum som jag är tog jag mig en dusch och när jag kom ut halvsov Fred redan, och nu sover han stenhårt... Haha, söt är han iallafall.. Jag kollar på Kenny Starfighter iallafall, kommer väl somna snart jag med.. Godnatt iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0