Here comes the sun

Börjar bli riktigt dålig med uppdateringen känner jag, men jag har ju ingen Lellis som säger åt mig att blogga så då blir det lite så.. Har inte gjort så mycket dom senaste dagarna ändå, mest bara myst med Fred..
Idag kom iallafall Julia och Arack förbi några timmar och lilla Arack passade på att sova på mig :D Känns ju konstigt när han är så stor... Dom åkte runt fem iallafall och sen dess har jag väl bara legat i sängen och deppat vilket jag antagligen fortfarande hade gjort om jag inte hade haft en sån jävla underbar pojkvän.. Förstår helt ärligt inte hur fan jag kunde ha turen att få ha honom vid min sida, vad har jag gjort så jävla rätt? Börjar känna mig sjuk nu med, vilket gör att jag stör mig så extremt på Foki.. Ofta hon ser ut sådär när hon är sjuk? Sminkad och uppklädd? Får ju en annan att känna sig som ett monster..
Jaja, sjuk håller jag alltså på att bli, eller så är jag bara väldigt trött. Sitter iallafall här och dricker en kopp varm mjölk och tänker på hur underbart det skulle vara med några emser i.. Ska väl sova väldigt snart skulle jag tro, helt ensam i min stora kalla säng (jag överdriver inte alls).. Imorgon kommer iallafall älsklingen tillbaka hit och sen ska vi mysa hela helgen är planen och det låter helt underbart i mina öron.. Lite glass, halstabletter och varm mjölk så är jag nöjd :D Och min varma mysiga pojkvän såklart.. Juste, tänkte faktiskt plugga idag, men så har inte läraren kollat på mina tidigare uppgifter ännu så då väntar jag lite till. Och sen har jag planer på att börja med pilates och sånt på måndag igen, men det beror ju helt på om jag fortfarande är sjuk.. Och sen tänkte jag göra en ny header också men då behöver jag en bild från Malin först. Jaja, mata lite fiskar och sen sova? Låter rätt nice.. Godnatt!

Julia och Arack ;



Arack ;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0