Mina sömnlösa nätter, dom blir bara fler och fler

Jag hade en himla massa tankar om vad jag skulle skriva, men sen så trodde jag att jag höll på att bli mördad så allt försvann liksom. Tycker iallafall att det är kul att förrförra helgen skrev jag att jag hoppades nästa skulle bli bättre, det är ju himla komiskt för den blev (om möjligt) värre.. Jag är iallafall fortfarande vaken, vilket inte är så jävla bra.. Ska på anställningsintervju imorgon i stocksund.. Iof klockan 4 på eftermiddagen men ändå :) Det har inte hänt så mycket på senaste tiden att skriva om, jag har mest bara väntat och varit arg och ledsen.. Ska bli bättre med uppdateringen (Lellan klagar). Nu sitter jag iallafall här vrålhungrig.. Var på dåligt humör när det var middag så fick inte i mig så mycket, och sen började jag tänka på donken frukost.. Haha då blir man ju hungrig..  Jag ska väl lägga mig och kolla på föräldrafällan snart, har nämligen kopplat in min gamla vhs, så nu är det gamla filmer som gäller! :) Aja, får jag jobbet kommer jag alltså att flytta till stocksund, men kommer nog hem rätt ofta ändå..

Ja osäkerheten som fanns i början finns fan kvar fortfarande, finns det en anledning till det? Man ska ju lite på sin magkänsla?

Trött är jag iallafall, GODNATT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0