Only you <3

Är trött och grinig, förbannad på folk.. USCH! Jaja, har iallafall haft en bra dag.. Väckte Fred vid 7 och sen somnade vi om, vaknade vid 10 och åt lite frukost.. Sen har vi varit ute och gått, gick ner på stan och sen upp till soc där vi träffade Tom.. Gjorde sällskap med honom upp till Micke och sen gick jag och älskling till flygis.. Efter det gick vi hem, åt fruktsallad och sen började jag städa.. Efter det blev det middag och sen bakade jag en kladdkaka, som äntligen blev helt perfekt för den delen! :) Nu har jag precis duschat och Fred ligger och vilar, vi ska väl kolla på Raw som börjar kl 10. Får se vad som händer imorgon helt enkelt.. På torsdag tänkte jag och Fred ta en tur till sthlm iallafall, jag vill ha något nytt att ha på mig på fredag :) Nu tänker jag iallafall lägga mig bredvid världens bästa människa och mysa lite.. Så jag skriver väl imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0