Du är den som får mig minnas alla drömmar jag har glömt

Att vända på en femöring, är det vad jag gör? Kanske det kanske.. Men vafan, jag är osäker och nervös på hela den här grejen, vet inte riktigt vad jag håller på med.. Men det blir bra eller hur? Lita på känslan och inte hjärnan? Har iallafall mailat Inger idag (min lärare) och sagt att jag är sjuk.. Har inte gjort så mycket dom senaste dagarna, var ute med Viktor och Fred i torsdags och med Jim osv igår.. Trevligt var det :) Har inte direkt några planer för nästa vecka, får väl se om min jävla mobil kan ta och komma.. Sen ska jag kanske åka in och träffa pappa någon dag.. Får se helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vadå, vad är det du håller på med? ;P



Jag vet inte hur det blir med fredag, men som jag sa igår så blir det nog inget krogen :<

2010-01-25 @ 10:12:34
URL: http://mawleejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0