Evacuate the dancefloor

Har inte skrivit på ett tag för jag har inte orkat.. Har inte gjort så mycket ändå, var nere hos Micke med grabbarna i onsdags.. Var ute igår med, började nere hos Micke med Micke, Tom och Fred och sen kom Linda och Christoffer och sen kom Malin med.. Så vi satt där nere ett tag och sedan drog vi ner till G för en öl, G är ju nämligen ett måste för en lyckad kväll! Haha.. Efter det drog iallafall jag, Malin, Tom, Fred och Micke till teatern och skakade lite rumpa :) Träffade massa folk också, himla trevligt.. Blev iallafall massa tjaffs efter teatern så det slutade med att jag tog mig hem till Micke helt själv och blev insläppt av Mickes granne så jag kunde hämta min väska och sen drog jag hem xD Dansade alldeles för mycket igår så nu har jag ont i mina stackars små fötter.. Men hade väldigt trevligt och det var himla kul att Malin var med ut också :) Och jag som skulle plugga igår :/ Aja får se vad som händer idag, har en himla stor lust att dra ut och festa idag med men får ju inte pengar förens den 25e :/
Jaja, får väl se som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0