I love just who you are

Ja det var rätt trevligt igår, men jag kommer tyvär inte ihåg så mycket.. Gick ut med Shiva iallafall och sen kom Niclas, Viktor och Sebbe.. Vi drog till teatern sen iallafall och sen kommer inte jag ihåg så mycket.. Ramlade på ett bord och slog i hakan iallafall så jag har värsta såret.. Fick skjuts hem av Micke har jag fått höra.. Haha.. Jaja idag är en ny dag, började dagen med att göra bort mig.. Sen kom Julia och Arack förbi en stund också, och JÄVLAR vad stor Arack har blivit ;o Idag blir det en tur till hallsta iallafall, ska dricka lite och umgås med Malin och Tom.. Så jag måste försöka fixa mig, har äntligen hittat min hårborste nu så nu kan man ju ta sig en dusch och så.. Är helt slut om jag ska vara ärlig.. Men det ska väl gå det här med.. Får ju träffa älsklingen idag med :)

Jaja jag bloggar imorgon eller något, har inget att säga ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0