Jag är tillsammans med min bästa vän :) <3

Var ju som sagt i hallsta igår, hade jätte trevligt och åt god mat.. Skulle ha druckit lite öl men kände inte för det, hade ju min älskling där! Så det blev en nykter kväll med himla massa skratt.. Åkte hem med kvart över fyra bussen iallafall och var hemma vid halv sex.. Då var det middag och efter det gick jag och Fred och vilade tills nu typ.. Och nu gick han hem för att duscha men kommer strax tillbaka :) Jag måste också duscha iof, känner mig jätte äcklig och ofräsch.. Jaja ska strax, måste städa lite först.. Sen ska vi iallafall glo lite film och äta ben & jerrys och jag lär väl somna rätt tidigt.. Imorgon blir det en tur ner till H&m och sen ska jag väl se till att plugga.. Har även tvättstugan.. Jaja jag måste sätta igång med att städa och duscha nu om jag ska hinna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0