Lördag

Gud vad slut jag är idag.. Hade trevligt igår, gick och mötte Shiva och Michi vid kina resturangen vid 6 tiden och sen bar det av ner till Micke, där Tom och Fred var.. Micke var nämligen iväg och fikade, men kom efter ett tag han med.. Kom massa folk hem till Micke, har inte riktigt koll på alla men Sazza, Cissi, Alex och Jim vet jag var där iallafall.. Sen drog alla utom Fred ner till G och tog sig en öl, träffade även Anna där.. Och sen drog vi oss mot Teatern och dansade som faan :D Micke försvann dock inne på teatern så honom såg man nästan inte på hela kvällen.. Var där till 3 iallafall och sedan mötte jag upp Lellan så gick vi tillsammans hem.. Idag är mitt huvud inte riktigt som det borde vara känner jag, och så är jag rätt hungrig.. Godnatt eller något! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0