Mackor

Jag skickade ett mail till min lärare och slapp göra sköldpadds uppgiften och fick istället två nya.. Som jag hade tänkt göra idag men jag är alldeles för lat för det.. För i övrigt är jag väldigt hungrig och vill ha en macka, men så till problemet; Det finns ju hur många olika mackor som helst.. T.ex syltmackor, mackor med jordnöts smört, sylt och jordnöts mackor, mackor med mjukost, mackor med ost och skinka, äggmackor, köttbulls mackor osv.. Sen kan man ju även rosta mackan om man skulle vilja det.. Så vad vill jag ha? Ingen aning.. Kanske en macka med ägg och bacon? :/ Jävla svårt val.. Haha såhär intressant är jag idag (y)


Kommentarer
Postat av: Lelli ofc

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH :D

2010-01-12 @ 22:27:55
Postat av: Lellan

sv: Hahaha, jag hade väl inget bättre för mig. Typ. Eller nåt :D

2010-01-13 @ 01:52:56
Postat av: Madde

Haha vilka problem du har älskling xD

2010-01-13 @ 09:54:16
URL: http://paddmadde.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack :D

2010-01-13 @ 13:27:04
URL: http://paddmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0