No more waiting for you to change..

Nu har jag då alltså gjort om på bloggen. Är fortfarande inte helt nöjd men nu får det vara såhär ett tag. Annars har jag väl inte gjort så mycket idag, bara slöat framför datorn.. Såg nyaste avsnittet av dh också.. Annars är jag väl mest grinig, är fortfarande sjuk och ingen mobil ännu.. Sen har även mitt comviq kompis gått ut.. Menmen det är ju bara sånt som går över :) Sugen på utgång är man också, men får ju fortfarande inte pengar förens på måndag.. Det ser ju ut att bli utgång den 29e iallafall och Malin kanske följer med :D Jaja jag har verkligen inget att skriva så godnatt eller något :D

Kommentarer
Postat av: Lellan

Snygg blogg :D

2010-01-19 @ 02:36:54
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0