Nyår

Hade trevligt som fan igår. Började med att Madde och Sebbe kom hit vid 5 typ, och umgicks lite, sen drog vi ner till Micke vid 7. När vi kom så var redan Linda, Christoffer och Carro där, så man umgicks lite med dom och sen kom Agneta, Micke, Viktor, Sazza, Cecilia, Jeanette, Jenny, Niclas och många många fler xD Så man satt mest och snackade jävligt mycke med himla mycke folk. Vi drog såklart upp till bergsstugan till tolvslaget, dock tog vi trappvägen och det var ju dumt.. As halt, så killarna fick dra mig upp typ xD Lyckades ändå ramla i snön :( Kom iallafall upp till slut och var så jävla taggad, så vi sjög och skrek och skålade en stund och sen drog vi oss tillbaka till Micke och hade det trevligt. Dock spårade vissa runt 2-3 och sen drog folk runt 4.. Så då var det bara jag, Micke, Fred, Linda, och Christoffer kvar, och sen kom Mumba och Tobbe med.. Jag gick hem när Linda däckade typ, var hemma runt 6 tror jag, kanske senare.. Åt iallafall upp resterna från middagen när jag kom hem och sen somnade jag stenhårt xD Vaknade vid halv 1 idag och var jätte förkyld, bara hostar och nyser hela tiden :( Så har mest legat i sängen hela dagen.. Lär väl ta det rätt lugnt nu fram tills på fredag, då fyller nämligen Micke 25 och Sebbe 18, så då blir det utgång ;D Sazza ska följa med också så de blir säkert jätte kul :) Hoppas ni andra också har haft en underbar nyårs afton, och får ett underbart nytt år :D

Christoffer, Linda, Jag, Jenny och Carro ;



Christoffer ;



Mike i bakgrunden, jag, Jeanette och Cecilia ;  


Kommentarer
Postat av: Lellan

Nu har det börjat hänt grejer här på bloggen ser jag :D

2010-01-02 @ 15:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0