Släpp allt och bli dum

Nu var de ju ett tag sen man skrev, man har inte kunnat om man säger så.. Gulleplutten kom hit igår iallafall, så vi hyrde sommaren med Göran och myste :) Sov här gjorde han också.. Det bästa som finns måste vara att vakna upp och se honom där.. Lycka på hög nivå kan man säga.. Hade iallafall lite svårt att sova inatt, katter skrek utanför dörren och så var det både varmt och kallt.. Sen hade mamma köpt en ny kudde till mig så jag fick såklart ont i nacken.. Slog i armbågen också.. På den där "sträcka-ut-tungan-nerven" Haha.. Nya mobilen har kommit också och den är himla bra kan jag säga :D Pluggat lite har jag gjort också, men det var ju inte så jävla kul att logga in och se att jag måste skriva om hela novell analysen typ.. Så då sket jag i att forska idag.. Haha (A) Får väl se vad som händer ikväll, hoppas på att sötnosen kommer tillbaka till mig och sover här :) Sen är det ju även the real housewives of new jersey ikväll, vilket jag iof redan har sett alla avsnitt på men det har blivit en grej att kolla på det med mamma varje onsdag.. Har ju även lite paradise hotel att ta igen eftersom att jag har missat hela den här veckan.. Imorgon ska jag väl ta mig ner på stan med mamma, måste köpa ny mascara och lösögonfransar.. Blir ju utgång på fredag så då vill man ju se bra ut ;)

Lellan har ju åkt till Thailand nu med.. Saknar henne redan..

Det var typ allt? Haha.. Bloggar väl imorgon eller något :D Eller ah... Stefan har åkt ut ur paradise :( Snyggaste killen.. Är det ens värt att kolla längre? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0