When I think of you I don´t feel so alone

Sov förjävligt inatt, vaknade en gång i halvtimmen hela natten typ.. Vaknade vid 12 iallafall och då var Sebbe, Tommy och Charlotte här.. Och jag fick en frivillig kram av Sebbe! Haha helt otroligt... Man blir ju på så himla bra humör då.. Gud han fyller 8 i år.. Känns som att de var någon månad sedan han lärde sig att gå.. För i övrigt så skulle jag ju ner på stan idag, men det är fan snöstorm så jag sket i det.. Blir en tur till flygis iallafall.. Dock funderar jag på att stanna hemma imorgon med sötnosen. Lär gå ut men funderar på att stanna hemma.. Haha :D Hungrig börjar man bli också, så äta något kanske?

Jag fick en liten bild på skitungen också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0