Allmänt nöjd med livet

Skulle man kunna säga att jag är. Nu har jag lagat mat och städat, även hunnit läsa lite och ta en dusch. Och solat såklart. Så att jag är ju rätt så effektiv iallafall. Nu sitter jag och glor på en annan del av bara köping, och det är ju så himla bra! Efter det blir det väl att glo någon film och sen sova. Och ja, jag är så jävla nöjd. Känner mig fräsh och lugn. Jag vet vad jag vill och jobbar för nu iallafall, så att det känns ju inte lika hopplöst som det brukar. Sen blir det väl ett jävla bakslag sen men det orkar jag inte bry mig om nu. Höhö.. Nej alltså, ska glo vidare på köping och sluta babbla :)

Kommentarer
Postat av: Lellan

NICE! :D

2010-07-04 @ 22:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0