Bär ner mig till sjön

Herrejesus vilken skit dag säger jag bara! Har ont precis överallt och är extremt trött. Men iallafall, Charlie kom och mötte mig uppe på ica maxi och sen gick han med mig upp till vireberg och efter det till kontoret. Sen pratade jag lite med Marie och skrev om min timrapport, för den hade jag pajjat. Efter dte tog vi oss iallafall till solna centrum och kollade lite kläder och sen skulle baby köpa en ny lur. Sen hade dom så äckligt dålig service på phone house så vi sket i det och gick och käkade på någon grekisk resturang istället. Och såklart lyckades jag skjuta kött och ris över hela resturangen. Finfint. Åkte hem och gick till VI och köpte hem bananer och grejor. Nu är det meningen att jag ska ta ett bad och sen få lite massage av min man. Dock är jag lite smårädd för att gå och bada, det var nyss en jätte spindel där som Charlie fick ta bort. Nej men om man ska ta ett bad då..

Kommentarer
Postat av: Lellan

kött och ris över hela restaurangen!? Hahaha, jag dör. Hur lyckas du!?! :D :D

2010-07-27 @ 09:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0