Bråttom

Godmorgon! Har ju inte hunnit blogga på ett par dagar men det blir ju lite så. Det går iallafall bra på jobbet, förutom att jag var fett sen igår. Men det är för att jag missade min buss, och sen gick 509 sönder i bergshamra. Så att ja.. Kom iallafall hem vid sju i måndags och sen var det bara att slänga ihop lite mat, käka och dra iväg för att bada med Neaa, Peter och Charlie. Trevligt men kallt kan man ju säga :) Var hemma vid tio någongång. Igår kom jag faktiskt hem redan vid sex och käkade lite, sen hamnade man ju i sängen för att glo lite serier. Sen somnade jag vid halv nio tror jag. Nu måste jag iallafall springa.

Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

Önskar dig en fantastisk dag i solen! :)

2010-07-07 @ 06:25:44
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: Lellan you know :D

Uppdatera mer din nöt :D

2010-07-09 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0