En ingenting dag

Godmorgon! Nu är jag helt utvilad och allmänt nöjd med allt. Behövde verkligen sova ut. Jag hade nämligen en helvetes dag igår, och det hela ledde till att jag jobbade över två timmar. Alltså var jag inte hemma förens halv nio någon gång. Så det blev inte mycket gjort igår iallafall. Idag är väl planen att jag sla göra absolut ingenting och bara vara för mig själv. Låter helt jävla underbart faktiskt. Imorgon är det väl att åka och bada som gäller. Sen på måndag börjar jag ju jobba igen. Så det är faktiskt inte så mycket mer inplanerat än så :) Nu ska jag sätta mig på balkongen och äta frukost riktigt långsamt ;)

Kommentarer
Postat av: carrå

Vart har du börjat jobba? :)

2010-07-11 @ 14:45:34
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Shiva

Fan vilken härlig ny blogglayout du fixat :) Älskar färgen <3

2010-07-12 @ 22:26:04
URL: http://vivalashiva.blogg.se/
Postat av: DU VET VEM!!!! :@

Men vafan... UPPDATERA JÄVLA KVINNA!

2010-07-16 @ 10:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0