I can care less if you love me or hate me

Herrejesus vilken kass uppdatering. Fortsätter väl där jag slutade iallafall så att ja. I tisdags då så var jag ner med Micke och Madde i parken. Köpte med lite vin och satt där och mös lite och efter det köpte vi mer vin och gick hem till Micke. Jag var väl hemma vid ett någon gång. I onsdags var det ju invigning av Terassen på teatern så jag drog ner till Micke och förade lite och sen till terassen och mötte upp Anna. Gick till G ett tag och träffade på Sazza, Lars, Chippen, Franken, Jessie, Madde osv och drog med folket till teatern igen. Så att ja, jag dansade rumpan av mig och hade jätte trevligt. Drog till Micke på efterfest men jag blev inte så långvarig så var hemma vid 5. I torsdags var jag iallafall med Ewelina hela eftermiddagen och sen åkte hon iväg och åt med Johan. Sen kom hon tillbaks vid åtta och då var vi rätt sega. Tog en tur till flygis och köpte paj, sen gick vi hem och gjorde den. Efter det låg vi typ i sängen och snackade och glodde på tvn. Sen kom Charlie hem typ vid två tiden på natten mellan torsdag och fredag. Så att Ewe åkte inte så långt efter att han kom och vi gick typ och la oss och sov. I fredags slöade vi under dagen och sen grillade vi. Satt och förade lite på min balkong i några timmar och drog ner på g vid tio och mötte upp Niclas och Berra. Så vi tog en öl där iallafall och sen drog vi oss till teatern. Träffade bland annat Tina och hennes syster där. Och Chippen och Johan var tråkiga och vägrade gå in och dansa, dom skulle promt stå utanför. Haha! Var där till stängning iallafall och sen drog jag och Charlie hem. Och sen i lördags så drog vi ner i parken med Micke och Niclas och satt där och drack hela dagen. Sazza kom ner med. Vid åtta drog vi oss iallafall till Regina och satt där en halvtimme eller något. Gick iallafall och handlade lite och sen hem för att laga mat. Idag har vi varit och badat på malmen med Sebbeplutten. Var riktigt mysigt faktiskt. Efter det så drog vi oss till pizzerian på esplanaden för att käka lite och nu har vi lämnat hem Sebbe och Charlie har åkt hem han med. Så nu ska jag väl ta och sätta mig på balkongen och sola lite innan det är dags att laga mat. Tänkte göra en kycklingwok nämligen. Jag måste ju ha matlåda med mig på jobbet. Sen är det väl städning och en dusch som gäller innan det är dags att sova, måste ju upp vid fem imorgon för att hinna till jobbet.. Nu har jag bloggat iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0