I don´t want no violence but damn she´s trying to kill me

Hejhopp! Herregud så längesen det var jag skrev.. Hursom så blev det iallafall inte en lugn dag i lördags. Jag drog ner i parken till Tom och Malin, sen kom Charlie och Niclas. Så vi drog till havspiren, efter det blev det G och sen.. Ja sen kom Shiva och Micke. Och vi avslutade kvällen utanför havspiren och badade fötterna. I söndags blev det bad med Niclas och Charlie på Malmen och sen jobbade jag i måndags. Tog ledigt i Tisdags och åkte och badade med baby, Jeanette och Niclas. Sen kom Micke och Shiva med. Jobbade onsdag, torsdag, och idag. Kom hem för en stund sen och mötte upp Ewelina och nu håller jag på och fixar mig. Planen är att vi ska hem till Micke och träffa honom och Tom. Dricka lite vin och sen vingla hem någon gång inatt. Imorgon är det iallafall malmen som gäller. Så att ah.

Kommentarer
Postat av: carrå

Jasså trivs du där?

2010-07-17 @ 10:31:19
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0