Jag behöver ny musik, MHM för det gör jag

Tjenare! Jag har blivit as dålig på att uppdatera här men jag skyller det på jobbet! Idag kom jag hem riktigt tidigt för Neaa kom och hämtade mig uppe på vireberg så allt gick mycket fortare. Och det firades såklart med svullande!



Och det ledde till ;



Ungen kommer om typ fem månader för er som undrar! Nerå, så kul ska vi inte ha det :D
Hursom så har jag inte gjort ett skit i veckan. Bara jobbat. Åkte hem tillsammans med Malin både tisdag och onsdag iof. Imorgon blir det mera jobb och sen tror jag att jag och älsklingen ska ta oss ner till Micke. Men vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: carrå

Okej, jo jag kan förstå det :)

2010-07-22 @ 20:24:37
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0