Längesen man skrev.

Ja alltså.. Och vad har jag haft för mig? Ja jag blev sjuk i måndags kväll. Fick feber och grejer så baby fick ta hand om mig. Var hemma från jobbet i tisdags men Charlie jobbade. Så jag låg på soffan hela dagen och tyckte synd om mig själv tills älsklingen kom hem och lagade middag åt mig. Var sjuk i onsdags med men då tog vi oss in till sthlm för lite shopping. Köpte skor, jeans, tröjor, en klänning osv. Sen åt vi kina mat och drog oss tillbaka till solna och då hörde Tom av sig. Så det blev som så att Tom och Micke kom och hälsade på oss. Vi drack lite öl, åt lite middag och sen åkte vi till norrtälje och gick på G med Niclas, Viktor, Tom och Micke. I torsdags var jag seg som fan, men följde med Tommy, mamma och Sebbe upp till elgiganten och sånt. Vi hittade dock inte det vi skulle ha så vi åkte till sthlm. Först skulle vi åka till stinsen (?) men det blev att åka vidare till barkaby. Glodde på massa datorer och sånt och åt på max. Sen åkte jag hem och sov typ. Och sen igår så åkte jag och Charlie till sthlm och hämtade mitt leg. Hade tydligen tappat det på din sko i onsdags. Efter det gick vi och åt på kungshallen och sen åkte vi vidare till solna och hämtade lite saker. Åkte iallafall hem och gick och handlade med mamma och lillebror och sen drog jag mig ner till Micke och umgicks med Tom. Efter ett tag kom Micke hem och sen kom Charlie och hans faster och mamma, och även Sazza. Så det dracks lite och sen blev det en tur ner till bistro. Mycket trevlig kväll iallafall! Sen idag har det inte hänt så mycket, jag har varit på stan med mamma bara och nu ska jag väl ta och börja fixa mig. Det är ju Ingelas 50 års fest ikväll nämligen! Sen imorgon åker jag tillbaka till solna, jag ska jobba på måndag. Så att ah?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0