The club can´t even handle me right now

Godmorgon! :D
Jag vaknade iof redan klockan sju men ändå. Det blev en utgång i fredags iallafall. Jag och baby drog ner till Micke vid nio tiden och sen spelade jag och Tom finns i sjön i nån timme eller så. Vid elva så drog vi ner till G och drack lite mer. Sen när G stängde drog vi för att möta upp Charlies syster och sedan följde dom med till Micke. Hur som helst så gick vi hem vid fyra (?). Igår hände det typ ingenting. Jag var jätte bakis så jag sov hela dagen. Och idag är det ju söndag så planen är att jag ska flytta ut till solna idag. Charlie ska haka också så det blir nog bra! Så att jag tänkte packa och städa lite och sen åka vid sex tiden. Tydligen så har jag filmat från i fredags med. Skitbra (y) Nu ska jag iallafall städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0