Tröttmössa

Godmorgon!
Vi åkte ju och badade igår, jag, Tom, Micke och Charlie. Solen försvann dock men det var nice ändå. Jag var hemma vid fyra och då drog jag och mamma och handlade lite och sen städade jag mitt rum och bytte lakan. Åt middag, duschade och sen skulle jag lägga mig och titta på tvn. Det betyder alltså att jag somnade kvart över sju typ. Vaknade igen vid nio och såg på men in black och sen somnade jag om vid tio. Så att jag har typ bara sovit, och det var riktigt skönt. Det går ju inte att sova när det är så varmt, och nu är det ju mycket svalare. Idag händer det väl inte så mycket. Ska läsa, göra ansiktsmask, lyssna på någon självhypnos. Sen är det väl dags att sova, jobbar ju imorgon som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0