Fan vad jag vill gå ut på krogen

Hej hopp! Jag har haft en underbar dag, mamma fick tillbaka på skatten så vi tog en tur på stan. Fick inte med mig så mycket, för det finns verkligen ingenting i norrtälje. Hur som helst så tog jag en sväng förbi micke och lämnade pengar, sen stressade jag hem. Var tvungen att duscha och fixa mig på en kvart för att vi skulle ner och äta på ett glas med storebror. Och jag hann faktiskt! Hann till och med ta kort på mig själv :-) gick iallafall ner och åt. Jag tog nån köttbit och sen den där cidern jag älskar. Underbart! Efter det drog jag mig hem till micke där jag sitter nu. Söder är här och charlie kommer sen. Blir kul det här :-)

Kommentarer
Postat av: Lellan

UPPDATERA! Haha :) Lycka till med jobbet, det var väl imorgon du skulle börja?! Puss

2010-06-09 @ 19:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0