Hej bakfylla

Herregud vilken midsommar det blev säger jag bara! Gick ner till Micke vid tolv igår och drack lite innna vi mötte upp dom andra på nordrona. Efter det drog vi oss hem till Jeanette och killarna fick i uppgift att bygga ihop party tälten. HAHA säger jag bara. Efter ett tag blev det dags att leka lekar, jag var i lag med Niclas och Lars och vi förlorade rätt stort kan jag säga. Sen ÅT vi smörgås tårta och efter ett tag blev det sill och äckel med. Hade iallafall väldigt trevligt och blev kalasfull. Gifte mig med Jeanette med (y) Jag gick hem vid tre tiden iallafall, med Viktor. Plockade massa blommor på vägen. Sen däckade jag rätt hårt när jag kom hem. How ever så är mamma fortfarande hos mormor och kommer hem imorgon, och jag har pajjat fläkten på min laptop. Så nu låter det av bara helvete. Gabbie har iallafall gjort middag till mig (Haha!) och sen har jag typ vilat. Nu sitter jag och ska göra en ny header till Lellan och sen till mig själv. Så att ah, önska mig lycka till. Bilder kommer senare, orkar inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0