Hey gorgeous

Hejhopp!
Jag drog hem till Micke igår, glömde skriva tror jag.. Charlie kom dit med. Vi kollade på ett monster till svärmor och åt kakor typ. Sen blev det iof Alien vs. Predator också.. Killarna ville ju se en killfilm med. Jag var iallafall hemma vid halv 2. Idag har det typ inte hänt så mycket. Jag trodde att jag skulle få se nyaste avsnitten av the secret life of the american teenager och the real housewives av new jersey idag. Men Icke. För housewives har någon paus fram till juli och secret life börjar ikväll. Så ah. Besvikelse helt enkelt. Fick reda på att jag börjar 7 på torsdag. Det är i solna alltså. Så jag måste åka från norrtälje senast halv 6. Sweet, inte. Jaja, så kan det bli så det är väl lika bra att njuta av fritiden fram tills dess istället för att gnälla. Jag får ju faktiskt betalt. Anyway, nu har jag tvättat klart och ska ta mig en dusch, sen dra ner till Micke och träffa pojkarna igen. Film bara, inte supa. Hade iof tänkt att träna och städa och bädda rent idag, men nejdu. Sen tänkte jag baka en kladdkaka tills ikväll men helt ärligt. Om jag ska trycka i mig massa sånt så är det ju fett ovärt att träna och grejor ändå. Så ingen kladdkaka. Nu blire dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0