I think about you all the time

Godmorgon!
Vi hade as kul igår kan jag ju säga. Åkte ju som sagt till Danne i danderyd och det var massa folk där. Har ingen riktig koll på vad alla hette dock. Började iallafall med att dra ner till Micke och dricka lite vin och sen bar det av mot Danne. Kom dit vid halv elva och började typ spela spel på en gång. Såg någon video med Micke och Fred med.. HAHA! Vilka mongon ni är. Men ah, spelade ölspelet och jag var med för en gångs skull. Så det blev en väldigt full Alex. Sen spelade vi nå konstiga spel och jag har ingen koll alls, men det var skådespeleri och grejer. Träffade en jätte trevlig ungrare där med. Åkte iallafall tillbaka till Norrtälje vid halv tre och gick hem till Micke (?). Var hemma vid 5 någon gång så jag undrar ju vad fan vi gjorde. Men ja typ så. Idag så händer det nog inte så mycket, jag blir nog väldigt bakis. Tänkte försöka hinna med att fixa mina naglar och göra en ansiktsmask. Niclas ville att jag skulle ner till honom med. Så att vi får väl se. Nu ska jag iallafall gå upp och äta något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0