It only matters who I am

Hum ja. Jag och Charlie drog ner på stan igår, bakis och jävliga. Blev en tur på lite olika affärer och sedan skulle han till house of pain. Då ringde dom från jobbet med, så jag börjar på torsdag! Finfint blire! Vi mötte iaf upp Madde och satte oss i parken, jag behövde en cider mot bakfyllan. Vi drog oss iallafall hem och jag lagade mat. Efter det handlade vi och sen blev det bara lugnt framför tvn. Jag somnade typ vid halv 11 och sen åkte Charlie vid halv 12 för att köra hem sin mor. Idag vaknade jag iallafall runt 11 och gick upp och åt frukost med storebror som var här. Och idag, ja vad händer idag? Jag hade planer på att åka ut till Neaa men vet inte om jag orkar. Sen så är det ju fint väder så jag borde väl ta mig ut. Men sen så har jag lust att typ stanna i sängen och glo beverly hills i några timmar, sen städa och träna lite. Låter fan as nice.

Madde;



Charlie;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0