Love oh love

Godmorgon! :) Jag är på ett strålande humör idag. Igår hade jag ju planer på att ligga hemma bara, men sen blev jag sur på Charlie, så då gick jag ner till Micke istället. Träffade Charlie en snabbis och sen glodde jag och Micke på tv ett tag, tills det blev dags att dra sig mot Niclas. Träffade Charlie på vägen och då var han kalasfull kan jag ju säga. Micke hängde iallafall på Charlie en stund och jag drog upp till Niclas. Sen kom dom dit såklart, och då vae Charlie as packad och skit dryg. Så det förstod man ju redan då att vi skulle börja bråka.. Vi drog iallafall ner på G och träffade massa folk, bland annat Marika och Åman, som även hängde på oss på lite efterfest hos Micke. Runt 3 tiden så tog vi oss upp till statoil iallafall, jag och Charlie alltså. Då blev han elak och ännu drygare, påminde som fan om Fred. Så att ah, jag drog hem. Utan Charlie. Haha! Sen när jag vaknade imorse hade han messat och bett så himla mycket om ursäkt, och nu har han varit här med blommor. Söt han är ändå.. Nu blire beverly hills iallafall, följt av lite förhäxad! :D


Kommentarer
Postat av: Lellan

sweeet :)

2010-06-05 @ 16:29:24
Postat av: Shiva

Hihi... Tack :)

Fina blommor...sååå gulligt av honom :)

2010-06-06 @ 00:44:09
URL: http://vivalashiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0