Morot?

Hejhopp! Det blev liksom som så att jag drog ner till Micke igår, Niclas kom dit med. Jag tog mig ett glas vin och efter det blev jag as bakis, så satt och googlade om hur sniglar förökar sig och sen drog jag och handlade med mamma. Efter det gick jag hem och åt en jävla massa och sen däckade jag framför en film. Charlie tyckte jag var så duktig som skippade att festa (haha?!). Han tycker tydligen inte att jag ska ut och festa så mycket när han inte är med. Gulligt av honom att han inte klagar på det ändå.. Idag har det inte hänt så mycket, storebror var här innan idag så snackade lite skit med honom och mor min. Drack massa te också, är fett förkyld helt plötsligt. Drog och handlade med mamma iallafall och sen har jag typ legat vid datorn. Gjort ansiktsmask med iof, och sprayat lite brun utan sol på mig själv. Så nu är det bara att hoppas att jag inte blir helt fläckig eller orange. För i övrigt händer det fan ingenting. Tvättstugan imorgon och sen kurs på tisdag. Blir nog lugnt med festandet fram till midsommar iallafall. Fast det lockar ju en del med karaoke kväll på onsdag, så vi får se. Ska iallafall lägga mig och glo film och äta lite glass nu, helt ensam :( Jag saknar min baby nått otroligt, och han har ju bara varit borta sen i onsdags. Elva dagar kvar liksom, så dags för Alex att sluta fjompa! Godnatt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0