Muppo! <3

Godmorgon eller något. Har varit hur bakis som helst idag så jag och baby har typ sovit hela dagen. Det var iallafall jätte trevligt igår. Jag drog ner till Micke vid typ 6 (?) och Malin och Tom var där. Dom skulle gå på krogen nämligen och eftersom att det händer typ en gång om året så var man ju tvungen att haka. Mamma följde med också faktiskt. Så det blev en tur ner till G där vi mötte upp Charlie. Hade trevligt och drack en del som vanligt. Gick hem till Micke vid stängning och fortsatte dricka. Jag och Micke då alltså, för Malin och Tom hade lagt sig och Charlie däckade i fotöljen.. Haha så jävla söt. Har bilder på det men får liksom inte lägga upp. Var hemma runt 7 imorse tydligen. Vaknade vid 1 idag och segade, somnade om och vakna 4. Så hittade jag inte min mobil heller, trodde jag hade tappat den ute men det visade sig att den låg i babys ficka.. HAHA! Vi gick och handlade iaf och tog en snabb tur ner till Micke, sen blev det hem och äta middag. Sen dess har vi typ legat i sängen.. As skönt. Nu duschar tönten iallafall och jag typ sitter här fast jag har massa grejer jag måste göra. Måste sova snart med, jobbar ju imorgon. Blir säkert skitbra! Nu är jag iallafall as hungrig så ska äta något, bädda sängen och typ göra mig i ordning för sängen. Så bilder kommer möjligtvis imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0