Nattinatti

Hum ja.. Igår blev ju inte så nyktert iallafall. Jag gick ner med Micke och Niclas i parken, träffade på Regina och Johan så det blev att vi satt med dom. Sen kom även Jonas, Jimmy, Mumba, Jannice osv. Hade trevligt iallafall. Drog hem till Niclas efter det och hängde där ett tag och sen bestämde vi oss för att grilla. Himla mysigt vare! Hur som helst så slutade det med att vi drog ner på G och mötte upp Regina och Shiva. Träffade hur mycket folk som helst iallafall. Karaoke kväll var det ju också så det var himla livat. När krogen stängde drog vi oss vidare hem till någon (Stefan? Roger?) på efterfest. Jag var iallafall hemma vid tre och då däckade jag stenhårt. Vaknade vid elva idag och gjorde mig iordning för att dra ner på stan. Mötte upp Wanwisa, Jeanette, Niclas och Viktor. Tog en tur på stan och sedan gick vi ner och satte oss i parken. Lars kom dit med. Och det var typ allt, vi drog oss hem vid fyra igen och sen dess har jag typ legat i sängen. Vilket jag tänkte fortsätta med, behöver sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0