Nöjd nu Therese? :)

Jag säger bara oj oj oj! Haha.. Det blev en del dricka igår, började ju redan nere på ett glas.. Var iallafall hemma hos Micke med honom och Söder, Charlie kom förbi med! Vi bestämde oss för att dra ner på G iallafall där vi träffade Regina. Trevligt trevligt. Gick hem till Micke när G stängde och drack lite mer, sen somnade vi tydligen. Jag vaknade 7 imorse och sprang hem och la mig istället. Sen sov jag väl till typ 12 idag. Var och handlade lunch iallafall och gjorde till mig och Sebbe, sen har jag typ spenderat dagen i sängen. Nu har jag nyligen städat upp här inne och bytt lakan, ska strax ta mig en dusch och sen sova. Min buss går ju 05.10 imorgon. Ja det blir en lång dag helt enkelt, men det löser sig. Jag är mest nervös över mitt busskort. Jag fick nämligen ett sånt där i papper, och dom har ju bytt till plastkort? Det funkar säkert det med men man blir ändå lite nervös. Jaja det blir bilder från igår imorgon eller något, jag har inte tid att fiffla med det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0