Orkakommapåenrubrikhelajävlatiden

Hehe.. Har inte orkat skriva.. Alls (A). Så att ah, vad har jag gjort? I måndags hade jag tvättstugan och så kom Ewe hit någon gång vid två. Jag fick en sån himla bra idé om att vi skulle supa till lite, tyckte att hon behövde det. Så vi vandrade ner till Micke och hämtade vin. Ja efter att jag hade skrubbat mina händer med citron. Blev ett litet missöde med brun utan sol grejen.. Ja vi gick iallafall till Micke och han hade någon nörd där. Arne hette den. Blev inte så långvarit utan vi gick hem till mig igen och satte oss utanför på en filt med vinet. Hade trevligt och snackade massa skit typ. Åt middag runt sex och sen drog vi hem till Niclas i några timmar. Spelade kort och drack sprit. Drog oss mot Micke vid nio, drack mera sprit och öl och spelade ännu mera kort. HAde en bra kväll iallafall, var hemma vid två typ. Har för mig att vi käkade något och sen däckade vi stenhårt. Min väckarklocka ringde typ halv åtta på tisdagsmorgonen och då var det bara att gå upp, vilket kändes äckligt jobbigt när Ewe låg kvar och sov. Stressade iallafall med att fixa mig och sen drog jag förbi flygis för att köpa frukost. Var helt hundra på att jag skulle missa bussen och komma försent till kursen men icke. Hade nämligen turen att komma till danderyd precis när 509an kom så jag var till och med fem minuter tidig till kursen. Det gick bra, fast jag var så jävla bakis. Trodde jag skulle spy hela tiden. Kursen slutade vid kvart över elva redan och då gick jag och Elin tillbaks till kontoret för att fylla i timrapporter. Efter det så gick vi till solna centrum (istället för att ta bussen som jag alltid gör) och sen gjorde vi sällskap till ropsten. Sen hämtade Neaa upp mig vid söderhall, hon tog nämligen körkort igår. Så att ja, från halv ett till klockan åtta åkte vi bil. Typ överallt. Trevligt var det iallafall, har ju inte umgåtts så mycket med Neaa på ett bra tag. När jag kom hem var jag iallafall as trött men jag skulle vänta på att Charlie skulle logga in på msn. Det negativa med att ha datorn vid sängen är ju då att man somnar ändå om man är tillräckligt trött. Vilket jag var. Vaknade till vid halv elva typ och då hade han skrivit. Så jag pratade lite med honom till och från men somnade fan hela tiden. Hur som helst vaknade jag vid elva idag för dom höll på och slipade på mina fönsterbläck typ. Hur som helst, idag är väl planen att jag ska städa, träna, och sen träffa Neaa. Så att ah, skriver väl ikväll om jag orkar.

Ewe;



Micke;



Neaa;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0