Pfft

Ojoj.. Trött som ett jävla as är jag. Och himla deppig. Men hur som helst har jag iallafall städat, bytt lakan, tränat, duschat och varit med Neaa. Hon hämtade mig vid fyra och så åkte vi till grisslehamn, sen hallsta, sen mot uppsala och efter det rimbo och sen hem. Kom hem vid sju och då åt jag middag. La mig i sängen och tänkte att nu ligger jag fqan kvar här tills nästa år eller något. Men nä, Micke fick mig att gå och möta honom istället. Så vi handlade och sen gick vi hem till honom och drack en öl och glodde på film. Kom precis hem iallafall, mötte Jennifer på vägen. Nu är jag alltså trött och grinig. Är så jävla trött på att allt och alla tror att dom har rätten att dömma mig och säga vad, när och hur jag ska göra allt. Det är mitt liv och jag gör vad fan jag vill. Jag håller helt ärligt på att säga upp kontakten med folk som tar sig rätten att lägga sig i. Kul, snart har jag fan ingen kvar. Men hellre det än massa folk som får mig att må dåligt. Det betyder alltså att släkt och vänner och hela jävla jordens befolkning kan ta och låta mig vara nu. Är äckligt trött på er. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0